Mürsel – dansker eller bare “perker”?
Skolepsykologen arbejdede med drengen og hans familie. Psykologens arbejde og undersøgelser pegede på, at drengen måske havde en hjerneskade. De fandt ud af, at han hverken fagligt eller socialt udviklede sig i folkeskolen, og problemerne i hjemmet blev heller ikke mindre i den periode, psykologen arbejdede med ham.
Både skolen og familien var enige om at finde et andet skoletilbud.Mürsel havde via sine venner hørt om Blæksprutten, som et projekt, der hjalp drenge med problemer. Efter skoletid deltog han i forskellige aktiviteter, fx. var han interesseret i sport.
Via deltagelse i fritidsaktiviteterne fik Mürsel og vores sportsmedarbejder etableret en kontakt til hinanden, og gennem den kontakt blev han interesseret i at deltage i de aktiviteter, som vores sportsmedarbejder lavede.
Mine ydelser
Som konsulent, familiebehandler, konfliktmægler, supervisor og foredragsholder samarbejder jeg med jer med udgangspunkt i den konkrete sag.
Se mere under mine ydelser